ela000 @Hvvmirac bende 30 nisanda dogum yaptım 7 Mayıs’ta başvuru yaptım banada mesaj gelmedi acaba Mayıs’ta başvuru yapanlara yatirmadilar mi diye düşünüyorum
koruk ela000 bence bankaya gidin çünkü üçüncü cocugum için aldığım para da mayıs parası da var 20 bin aldım ben 30 ocak doğumlu
Annemkuzum12 ela000 evet 5 mayisda dogum yaptim 6 mayisda kimlik cikarttik 6 sinda basvuru yaptikk siz ne zaman basvuru yaptinizz
ela000 @Annemkuzum12 bende 39 Nisan’da doğum yaptım 8 Mayıs’ta başvuru yaptım ama mesaj falan gelmedi bana
hhtce BelisMelis411 hayır ben mesela Ocak’ta doğum yaptım doğum yaptığımız ay için alamıyormuşuz ama şubat mart nisan mayıs aylarını yatırıyorlarmış şimdi toplu şekilde
mirgulak BelisMelis411 hayır mesela şubat ayında doğum yaptınız ya 2.3 çocuğunuz ıse o aylarında alacaksınız