Beybisii_ 3aylık olanı sakın yaptirma kimisinde adetten kesiyor kimisinde kanamayı arttırıyor Dr bana demişti ki 3kutu doğum kontrol hapini bir anda içtiğini düşün beni 1sene adetten kesti daha yeni 3aydir adet oluyorum
Beybisii_ defom05 beni adetten kesti 3aylık igne 1sene olmadım ki 2kere vurulmustum sadece yazdirmay gerek yok recetesizde yapiyorlar eczaneden ama hiç yanasmayin derim
2bebeannesi158_ elanur25 en rahati kol alti implant taktirin 3 snee koruyor her ay ignr ilr ugrasmayin kontrol kayma vs derdi de yok