elanur25
Eğer iğne kullanacaksanız 3 aylık olana değilde aylık olanı kullanın.
Her ikisini de eczaneden kendiniz alıp aile hekimine giriyorsunuz onlar yapıyor.
Ücret olarak 3 aylık çok çok uygun. Ama adet düzenini mahvediyor. Ben bir defa mecbur olduğum için kullandım 6 ay adet göremedim. Aşırı derecede gerginlik sinir stres yaptı. Aylık olanda çok daha rahat oluyor döngülerim.