filizkumsal oylesinebiri__ zaten 1500 için 2.çocuk yapnda akıl yoktr hepimznki sansa denk geldi para için yapmadk 😂😂 2024 hamileydm 2025 ocakta ikinciye dogum yptm neyden kötü oldu hem nüfus arttırdk şans eseri hemde bebişlere her ay maas baglndı az çok 😂
dnzzynpmom newmo al bendende o kadar zaten o para şuan bezine bile malesef yetmiyor keşke daha çok verseler
yildizztozu newmo Oylesinebirii yanlış hayır bende gittim kadının üçüncü çocuğuymuş geçen ayla beraber 10 bin aldı
hilalyurdakulllll Oylesinebirii şimdi bende gördüm şaşırdım arada kaldım valla gidip öğrenmek lazım . Benim de bun2025 de doğan 2. Çocuk normalde
esar3142561 Oylesinebirii bende 27 ocakta dogum yaptım 4. Cocugum 20 alacağım o zaman 3 günle kurtarmışım 5 bini😀
gamzebngardmr65 Oylesinebirii hayır öyle bişey yok benim 3. Çocuk ben 10 bin aldım iki aydır doğum yapmışım geriye dönük olan 5 binide aldım
minnakkofte Oylesinebirii arkadaşınıza 1 yılda nasıl 3 çocuk doğurabileceğini sorun 😁 hayır yanlış biliyor ilk kızım5 yaşında ikincisi ocakta doğdu 4 aylık 6000bin hakettik