Kızlar arkadasim diyor ki. Dogum yardımı verilirken onceki cocuklari saymiyorlar. Yani 2025 ten sonra dogan cocuklarin hepsi ailenin ilk çocuğu olarak sayiliyor tek seferlik 5 bin alınacak diyor dogru mu. Her ay 5 bin almasi için 2025 ten sonra 3 çocuk dogurmasi lazim diyor