Basakinci merhaba no touch ameliyat olalı 7 ay oldu .hala tamamen net değil ama iyi.en azından gözlük kullanmıyorum ameliyattan beri.iki gözümde 2 idi numaraları.biri 0.75 e biri 1.00 düştü en son temmuzda muayene gittim buydu numaralar.benimki birden bire sıfırlanma olmadı zamanla azalarak gitti şuan en son kaç oldu bilmyrm.ama telefona felan çok bakarsam gözlerim acıyor ağrıyor bazı günler.gece de dışarının ışıkları çok ağrıtıyor gözlerimi.siz de mi olcaksınız no touchla