selmanurr peki bşy sorabilir miyim bilgi alışverişi olsun.mesela ben no touch ile lazer olalı 4 ay olcak bu ayın sonunda.hala gözlerim netleşmedi.tamamen ner göremiyorum.göz numaralarım 2 idi.0.75 e düştü.tamamen sıfırlanmadı.sizin ki nasıl smile yönteminde nasıl oluyor ameliyattan hemen sonra sıfırlandı mı tamamen net görmeye başladınız mı durumlar nasıl.doktor bana anında sıfırlanmaz 6 aya kdr düşer dedi.ama 0.50 ,025 kalıyormuş tamamen 0.00 olmuyormuş