Kagannn1004 nys yok bnm 3. Değil 3 ocak 2025te dogum yaptım 2. Çocuğum 20yatirmazlar ay başına 1500 yaptığına göre 3 4 bisey yatacak herhalde yağmur yağıyor sabah banka gidip bakıcaz artık iki çocukla şimdi gidemem zaten parayı alsamda bebeğime birkaç kıyafet alacam diger çocuğuma oyuncak etkinlik kitabı falan alcam vakit gecirmelik sırf bunlar için istiyorum ve heyecanlanıyorum kötü zamanlar insan hicbiseye yetemiyo maddi anlamda onların yüzünü guldurcek şeylere gidecek ztn bu para 🤍
defnerozamommy Mesaj geldi, baktığım zaman hala devam ediyor yazıyodu. Bankaya gittim ATM den çekebilirsiniz dediler. ATMde de referans numarası istiyodu ama öyle bi mesaj gelmedi. Tekrar vezneye başvurdum ve vezneden aldım. O yüzden bankaya gidin mutlaka ☺️
oguzmeteasya Bugün bankayada gittim adınıza yatırılmış para yok dendi.e devlette zaten herkeste devam ediyor yaziyor