3 ocak dogum yaptım hala devam ediyor yaziyo msj geldi yatıp yapmadığını göremiyorum kimsede goremiyo galiba ya varya Suriyelileri bu kadar bekletmediler olan Türk vatandaşına oluyo yemin ederim biseyide dosdoğru yaptıkları yok ocaktan buyana ödeme bekliyor millet çocuklar büyüdü yuruycekler askere gidince verirler herhalde