merviko12 öncelikle hayırlı olsun yaş aralığı kaç olursa olsun illaki zor oluyor tabiki küçük bebekle daha da zor olur benimkiler arasında 6 yaş var ama ilk dönem tabiki zorlandım sizi şöyle teselli edebilirim ikisinin aynı anda büyümesi daha iyi olacaktır ben çok ara vermişim birini büyüne kadar 6 sene geçti şimdi bunu büyütmek için bir 6 senem daha geçecek aynı enerji olmuyor bizimde yaşımız gidiyor keşke diyorum büyüğüm bu kadar yaş almadan yapsaymışım ikinciyi