Kızlar selam . 9 aylık bebeğim varken adetim gecikince dün test yaptım hamileyim.. bütün gece uyuyamadım . Kimseyle paylaşamadım henüz . Resmen duygu durum bozukluğu yaşıyorum.. bi yanım çok mutlu bi yanım oğluma haksızlık yaptığımı onunla tam ilgilenemicem diye kafamda konuşuyor . Emziriyorum güzel bi bağ kurduk aramızda .. ama sanki son zamanlarda memede durmak da istemiyor gibiydi bende adet olcam sütüm azaldı yada tadı değişti gibi düşünüyordum..
o kadar karma karışığım ki .. ne yapacağım bilmiyorum.. 1. Sezaryendi ve çok korkmuştum şimdi nasıl olacak bilmiyorum.. yarın doktordan randevu aldım kaç haftalık nasıl sağlıklı mı .. 2. Kez annelik nasıl bir şey ..
Tecrübeli anneler yazar mısınız lütfen ..çok ihtiyacım var güzel bir şeyler duymaya