Hernasipvaktineesirdir hayırlı olsun:) bende oğlum 22 aylıkken hamile olduğumu öğrenmiştim. 7 haftalıktı öğrendiğimde benim kızımda kış bebeği ocak sonu doğdu. 1 aylıkken abisinden virüs kapıp hastalanmıştı. Havalar çok soğuktu baya bi çıkamamıştık dışarı hatta 40 ı çıkana kadar hiç çıkamadık diyebilirim. Hastane hariç. En iyi tarafı da yenidoğan zamanı gelen giden olmuyor.