Merhaba tebrik ederim hayırlı olsun bende hamile olduğumu yeni öğrendim, ilk kızım mart doğumluydu bu daha kışa gelecek diye seviniyorum. Yaza kadar evin içinde büyüyor yazın tam en tatlı en sevilmelik 6 7 aylık zamanları oluyor en güzeli bence. Kışa denk geldiği için hamilelikte eziyeti olmuyor :)