arkadaşlar bişey sormak ıstıyorm benm kızım dort aylık uc aya kadar cok guzel emiyordu ve sütüm sarıydı guzel kılo aldı ama dorduncu aydan sonra sütümün rengi acıldı ve kızım kılo almamıss aynı beslendım ve daha fazla ama yogun sarı degıl sizdede oyle oldumu uc aydan sonra sütününz rengı acıldımı