kctrk ben kullanıyorum. Yani fena değil. Benim daha önce baby mom eller serbest vardı bozuldu sonra arkadaşımdan medela elektrikli ödünç aldım hastane tipi gibi memeye takılan başlık falan ama acayip sağıyordu hem güçlü hem hızlı. Mochi yavaş geldi ondan sonra. Ama sağıyor mu sağıyor. Benim bebeğim 7,5 aylık zaten. Ben gün içinde değil de gece yatmadan sağıyorum bir kez.