aslhnkrts ahshhs bu ben 😅 çoğu özel günü unutur ya da son dakika hatırlar ve geçiştirmek durumunda kalır ama ben 4 yıllık evliyiz şu ana kadar hiçbir özel gününü atlamadım hamileyken bile babalar gününü kutladım 😬 geçen gün öylesine sordum ne istersin diye bana dedi ki sakın bana bir şey alma ben hak etmiyorum 🤣