50krsvertirreekk nnoktaa İstanbul Gaziosmanpaşa Duygu Hastanesinde doğdum 😂 Oğlumu İzmir Karataş Hastanesinde doğurdum 😂
[silindi] gizememre şimdi okuyor mudur acaba kınayarak püü insanların doğduğu yerlere bak yazık diye 😅
gizememre [silindi] en sevdiği post bu bence İstanbul ve Büyükşehir dışında doğanlara diyordur muhtemelen 😂
canan6668 nnoktaa yozgat akdagmadeninde koyumde doğmuşum Evde cocuklarim da Fransa colmar da doğdu nerdeeeeennnnn nereyeeeeee🤣🤣🤣💕🌸
kirmizibalikbeachte nnoktaa Üçümüzün de İzmir/Konak 💓 Ben konak kadın doğumda doğmuşum, eşim ve oğlum karataşta 🥰
Rabiiul nnoktaa ben Kağıthane Ensar hastanesinde doğdum şimdi ki adı Gültepe avicenna 😆 Kızım Gop Şafak hastanesi
nnoktaa gizememre ya hala yazıyorsun. Kız ben sana demedim mi yazma diye ajdkajjsjshsh doğum yerini gizli tutmalı hatta değiştirmelisin 👹👹😂😂😂😂
gizememre nnoktaa hahdhhss uyarı verin bana ben nasıl yaparım böyle bir şey , yarın ilk işim doğum yeri değişikliği için dilekçe vermek olacak
nnoktaa ebru3457 yavaş yavaş kendini yeniliyor. Anne dostu hastane olma girişimi vardı. Hatta şimdi olmuş olabilir. Eksileri de vardı elbette ama ben çok takılmadım 🥰