nnoktaa ben adana seyhan bir doktorun özel kliniğinde (yıllar sonra o doktorun çalıştığı hastanede insanlara çocuğunuz öldü diyip çocuğu başkasına satan bir çeteden olduğu ortaya çıktı tam de benim doğduğum senelerde olmuş olaylar allahtan ben çalıştığı hastanede değil özel kliniğinde doğmuşum direkt vermişler beni annemin eline 😅), kızım da nevşehir merkez kapadokya hastanesi ☺️