gizememre Yagmurdr her insanın sindirimi vücudu farklıdır , spor yapıyor musunuz ? Bu kadar az beslenme ile halsiz kalırsınız her şey ölçülü olmalı diyet de kişiye özeldir
kader539_ Yagmurdr eğer dediğiniz şekilde beslenirseniz kas kaybı olur yağdan gitmez. Bizim amacımız kas koruyarak yağ yakmak bu şekilde kahvaltı edip öğlen öğün atlayıp direkt akşam yemeğini en geç 5 te bitirerek mis gibi yağ kaybı olur kilo verilir daha sağlıklı bir beslenme olur benee daha önce diyetisyene gitmiştim uzun zamandır gitmiyorum kendim yapıyorum
Yagmurdr kader539_ ama o senin için geçerli Ben de tiroid var o yüzden zayıflayamıyorum diyetisyenim günde bir öğünde beslenmemi önerdi yani bir nevi oruç tutmuş oluyorum aslında zaten bu şekilde verebiliyorum öbür türlü veremiyorum magnezyumla desteklemeye çalışıyorum biraz spor yapıyorum zaten
Eda6714 erays yok emzirmiyorum 4 aylıkken bırakmıştı kızım emzirmeyi suan 2 yaşında küçük kızım iki öğün besleniyorum ben diyetisyene gidiyordum çünkü tek başıma beslenmeyi bilsem de biri takip etmeyince olmuyordu geç kahvaltı yapıyordum domates salatalık biber maydanoz biraz peynir 1 dilim tam buğday ekmeği 1 ya da 2 tane yumurta her türlüsü bunu menemen yada as yağda pişmiş ve ya haslanmis olarak tüketebiliyorsunuz sonra ara öğün 3 saat sonra 1 porsiyon meyve yada çiğ badem turu akşamları da 4 gün sebze 6 yemek kaşığı susuz bir şekilde 3 günde protein besleniyordum yine 1 dilim tam buğday ekmeği ve bol yeşillikle salata yanında ayran veya yoğurt akşam yemekten sonra bir şey tüketmedi günde iki bardak yeşil çay 💕
erays Eda6714 3 ay 3 günlük emzirmeye devam ediyorum ve diyete de devam ediyorum mama destekli ilerliyorum.
gizememre gamze150 resmî olarak 22 sin den beri endokrin takipliyim ilaçlarımı o tarihten itibaren almaya başladım çünkü 🥰
Lolik gizememre Ben bir ayı bitirdim, tam gaz devam ediyorum 💪 Bunlarda çektiğim tabaklarım😄 İki ana öğün yapıyorum , hep kahvaltıları çekmişim.