erays yok emzirmiyorum 4 aylıkken bırakmıştı kızım emzirmeyi suan 2 yaşında küçük kızım iki öğün besleniyorum ben diyetisyene gidiyordum çünkü tek başıma beslenmeyi bilsem de biri takip etmeyince olmuyordu geç kahvaltı yapıyordum domates salatalık biber maydanoz biraz peynir 1 dilim tam buğday ekmeği 1 ya da 2 tane yumurta her türlüsü bunu menemen yada as yağda pişmiş ve ya haslanmis olarak tüketebiliyorsunuz sonra ara öğün 3 saat sonra 1 porsiyon meyve yada çiğ badem turu akşamları da 4 gün sebze 6 yemek kaşığı susuz bir şekilde 3 günde protein besleniyordum yine 1 dilim tam buğday ekmeği ve bol yeşillikle salata yanında ayran veya yoğurt akşam yemekten sonra bir şey tüketmedi günde iki bardak yeşil çay 💕