acarrr1 Kızlar 47 günlük taze anneyimmm doğumdan bu yana sadece 5 kilo gitti toplam da 22 kilo almıştım 5’i gitti kaldı 17’si sağlıklı bir Şekilde nasıl kurtulabilirim bunlardan 🫠
hazale966 acarrr1 emzirme döneminin 6. Ayında ek gıda ile diyetisyenle 12 kg verdim. Son 5 kilo yapıştı kaldı gitmiyor😀😀 bu süreçte 1 ayda pilatese gittim. Haftada 2 gün bebeği anneme bırakıp. Sıkılaşmada oldu göbekte kücülmede. Kilomu söyledigimde o kadar göstermiyorsun diyorlar buda pilatesin sıkılaştırmasıyla alakalı. Ama senin daha bebeğin kücük bence biraz daha beklemeşisin
asaf3467 acarrr1 bende 22 kg almıştım diyetisyene gittim ama. Aman diyet te yapan biri değilim bol bol emzir çok kilo vermeye yardımcı dedi gerçekten emzirirkrn efor çok sarfedildiği için veriliyor Bol su bol emzirmre Beyaz ekmekten sakının Tam buğday tüketin Zaten gidecektir üzülmeyin taze anne💜💜💜💜💜
rabiaydin acarrr1 yıllarca kilo almaya çalışan bir birey olarak, nasıl zayıflayacağım hakkında bir fikrim yok, +15 kilo aldım ama 7-8 kilo vermek istediğim, bende burada durayım. Yüzmeye başlayacağım bayramdan sonra hızlı kilo verirsin diyorlar bakalım
acarrr1 hazale966 ayyy ne güzel siz yine iyi vermişsiniz kurtulmuşsunuz nedense o 5 kilo insana yapılıyor gitmiyor 😁 birazcık sabırsızım sanırım ondan pek bekleyemiyorum 🫢
aadennn hazale966 diyetisyenlerin pilatesin falan fiyatlari çok artmış ya bende diyetisyenle konuştum ohuu bu ne dedim
acarrr1 asaf3467 yaa teşekkür ederim 🌸 ben ekmek pirinç vs tüketmem yemem asla ama alıyorum yine de bebeğimi de çok aktif emziremeyırum sütüm çok olmuyor 🥹
buseviim acarrr1 üzülmeyin bol bol su tüketin bol bol dinlenin bestlak onerebilirim bende işe yaramisti birde düzenli sağımla halolur. Olmuyorsa da dünyanın sonu değil siz iyi olun bebeğiniz iyi olsun gerisi önemsiz 🥰
acarrr1 buseviim yaa desteğiniz için teşekkür ederim çok tatlısınız umarım hepimiz için herşey iyi olur 🥹🌸 bestlak kullandım arada hala kullanıyorum ama düzenli değil açıkçası onun dışında sağım yaptığımda da biraz olmuştu ama ben pek yapamıyorum bu aralar ilk fıraatta uyuyorum🥹
acarrr1 rabiaydin evet yüzme en iyi kilo verdiren sporlardan birisin fırsatınız varken bence gidin umarım hedefinize ulaşırsınız 🫶🏻
Hasekihurremsultan1 acarrr1 emzirdikçe gidiyor, ben 4-5 ayda eski kiloma dönmüştüm. Emzirmeyi bırakınca da 2-3 kilo aldım 😂
acarrr1 aadennn evettt aşırı derece de ve bence biraz da gereksiz pahalı bence biraz daha makul fiyatlar da olmalı ki herkes eşit bir Şekilde faydalanabilsin 🫠
hazale966 aadennn diyetisyene ben 1250 tl vermiştim aylık şuan 2-500-3000 ₺ arası istiyorlar. Pilates icinde belediyenin var. Kontenjanı az oluyor ama, oda 1 ay 750₺ di
Hasekihurremsultan1 aadennn valla hiç bastırmadım canım yememi hiç kısmadım yemeğe oturduğumda bi ekmeği bitiriyordum neredeyse 😂 47 ye düşmüştüm emzirirken, 2 aydır emzirmeyi bıraktım şu an 51 kiloyum 🥲
acarrr1 leylaaksuu illa ki her şekilde her koşulda gider üzmeyin sıkmayın minnoş canınızı her anne benek kendisine özeldir emziripte kilo veremeyen çok insan tanıyorum hiç ona takılmayın 🌸
aadennn Hasekihurremsultan1 bende emziriyom ama kilo aldın diyolar 🤭 saolun ya çok güzel moral veriyorsunuz diyorum 🤭 şu göbeğim gitsin başka bisey istemem
kaanasilinannesi Hasekihurremsultan1 ama sizin bünyeniz zaten zayifmissiniz heralde ondan o kadar yemeyle benn 47 ye asla dusemem mesela tamamen bünye meselesi
kaanasilinannesi acarrr1 ay bende 20 kilo aldım 1. Ayımda tartildigimda 9 kilosu gitmisti 11 kilo duruyo 😐😥 inşallah zamanla gider kalmasından çok korkuyorum
acarrr1 kaanasilinannesi amaaa yine de çok çok güzel gitmiş motivasyonunuzu düşürmeyin hiç böyle devam durur durur bir an da gider
Hasekihurremsultan1 aadennn hiç takma canım zamanla gider kilolar. Bende doğum yaptığımın 2. Günü halam hiç kilo vermemişsin demişti şok olmuştum daha yeni doğum yapmışım ne kilo vermesi 😂 hamileyken yüzüm baya lekelenmişti sivilceler boynumda bile çıkıyordu berbattı cildim ona bile laf ettiler ama şu an da cildimde tertemiz kilomda yok o yüzden kimseyi umursama gelip geçici şeyler 🫶🏻
kaanasilinannesi aadennn bence öyle çokta gitmiyo emzirmeyle sıkı diyet ve spor lazım doğum kiloları için bende emziriyorum ama 40 günde öyle erimedim yani
Hasekihurremsultan1 kaanasilinannesi tabi bünyeyle de alakalıdır ama şu an emzirmiyorum ve o yüzden çok hızlı bir şekilde kilo alıyorum