nergiz4155 insallah lojman çıkar .sadece ev konusunda az bi sorun yaşarsınız onun haricinde çok güzel bir yer okullar çok güzel 15kişilik sınıflar eğer okul çocuğunuz varsa. Ancak sıkılabilirsiniz mesela öyle çok etkinlik olan bir şehir değil . Ancak çok güvenlidir insanlar kendi halindedir. Evet imkanlar kısıtlı ama cennetten bir köşedir