sekerbebek30 7. Ayına kadar her ay götürdüm çocuk doktoruna ama kendisi 9. Ayda gelin dedi öyle yapıcaz 6. Aydan sonra aylık rutin kontrole gerek yok dedi girdiğimde şikayet soruyordu bende aylık kontrol için geldim diyordum bir şikayetim varda onu söylüyordum ama açıkçası özeller gibi detaylı değil biz ilçede yaşıyoruz özel için ile gitmemiş en az 1 saat eşim yoğun çalışıyor o yüzden aydan sinra devlete gittik ama pek ilgi yok ek gıda almıyor bebeğim ona bile sebze versen alır dedi ama hiç bişey yem8yor