sekerbebek30 normal çocuk hastalıklarından randevu alıyorsunuz
Giderken aylık kontrolüne getirdim diyorum
Ayı ile ilgili onlar soru soruyor,genel kontrollerini yapıyor, merak ettiklerimi bende soruyorum genellikle böyle geçti gerçi iki aydır gitmedim Çarşamba günü 9 aylık kontrolüne gidicem