hhilalc Aybukem17 çok şükür 😮💨 sabah aradılar eşimi ev getirecek misin çocuğun var mı vs. sordular siirt il merkezden
hhilalc Aseliiimmm benim eşim şimdi trafikçi ve o kadar rahat çalışma şartları var ki 🥲 asayişde 24/8-5 çalışıyor demişsiniz ama eşim şu an ondan bile rahat çalışıyor 🥲 o yüzden muhtemelen her türlü alışma süreci bizi zorlayacak
Aseliiimmm hhilalc kesinlikle bizde batıda oyleydik buraya gelince görevleri de uzun olunca baya zorlandık ama alıştık smdi gitmek istemiyoruz
Aseliiimmm hhilalc evet arayıp soruyorlar ona göre atama yapıyorlar tercihler pekte önemli değil bilirsiniz
hhilalc Aseliiimmm aynen öyleymiş sanırım ama madem tercihlerin önemi yok o zaman keşke bir an önce ilçeleri açıklasalar da ona göre ev falan bakmaya başlasak. İki ayağımızı bir pabuça sığdırmaya çalışıyorlar resmen
edaasell Aybukem17 bizimde şiirte çıktı İstanbul’dan gidiyoruz çoğu iyi diyo ama kötü yerleri de varmış Bursa çalışma konusunda rahattık merkez konumda falan olursa zor diyorlar hayırlısı olsun umarım zor yerler olmaz hepimiz için