Aybukem17 siirtin yerlisiyim ben yani asker polis vs değiliz iş durumları hakkında hiçbir bilgim yok ama mahalle olarak Veysel Karani Mahallesi’nde oturuyorum ben siteler bölgesi diye de geçiyor genelde, merkeze bir tık uzak gibi yani Siirt merkezdeyiz yine ama biraz daha yeni yerleşim yerleri ama olduğum yer güzel gelişiyor özel, devlet anaokulları, oyun grupları vs olan bir hareket eğitim merkezi var. Zaten site olduğu için her sitenin parkı vs var ve her sitenin imkanları başka çok iyi olanlar da var orta düzeyler de.. birçok açıdan gelişiyor bu bölge, biraz daha sakin buralar ana merkeze göre daha ferah iç içe evler yok. Ulaşım kolay genelde site önlerinden otobüsler var, TOKİler bizden biraz daha ileride ama ben yine de o bölgeyi pek tercih etmem benim olduğum yer daha her şey el altında gibi yani..
Dediğim gibi iş durumunuzda bilgim yok ama bunun dışında istediğiniz bir konu varsa yardımcı olabilirim ☺️