Furkans_Mom_2018 siz neresine geliyorsunuz? Merkez mi? Merkezi baya büyük belki duymuşsunuzdur doğunun parisi diyorlar. Benim en çok özleyeceğim şey büyük ihtimalle yemekleri olacak😂 gerçekten mezeleri baharatı tadı bir başka
Ortam olarak da yürürken biraz dik dik bakmalara maruz kalınabiliyor ama takmamak lazım. Gezilecek yeri de çok 2 saatte Mardin Midyat turu olsun Bingöl, Van vs biz hepsine gittik. İçiniz ferah olsun güzel yer.