ballisutt Kızlar tayinimiz Eskişehir’e çıktı. Eskişehir’de yaşayan varsa nerede ikamet ediyorsunuz? Hangi mahalleler güzel ve güvenilir?
Bebislerhakkinda ballisutt batikent zengin ve nezihtir, çamlıcanin bir kısmı aile semtidir güvenlidir, odunpazari pek tekin değildir karmaşıktır, 71 evler ucuzdur ama güvenli değildir, çarşı yi söylemeye gerek yok orada yaşaması zor gürültü vs turistler felan .
mamacitaa_ ballisutt forum suan tayinlerle doldu taştı 😅😅 herkese hayırlı olsun yeni yeri🥰 size de 😇😇😇 hiçbir bilgim yok üstte kalsın
Bebislerhakkinda ballisutt bütçeniz yüksek ise batikent ve batikente yakın kısımdaki camlicadan ev bakın derim oralarda hep aileler parklar var çok nezihtir bisiklet yolları felan var
cLearQueen ballisutt ayyyy.. hayalim ya eskisehirde yasamak. Afyondaym malesef. Cok sanslisiniz harika bi sehire gidiyosunuz ❤️
Bebislerhakkinda cLearQueen degilmi ya ben de özledim resmen ,her yer park orada çocuğunu al çık vallahi insan evde durmuyor orada .bisikletim bile vardı kullanıyordum bu istanbulda bisiklet yolu bile nadir yani.eskisehirim Amsterdam gibidir😍
ballisutt cLearQueen yaa Afyon’a baya yakın yer Ben Denizliliyim İzmir i çok istiyorduk ama olmadı dediğiniz gibi eskişehir’de çok güzel bir yer hayırlı olur inşallah 🥰
ikioglus cLearQueen bir aralar benim de hayalim Eskişehir’de yaşamaktı, bilecikteyiz çok yakınız diye de çok mutlu olmuştum ama öyle kötü anılarım var ki her hangi bir iş için bile artık gitmiyoruz 🥺
One-life ballisutt Çankaya’da oturuyorum hep siteler var sakin memur mahallesi çocuk için uygun heryer park okul kreş market hepsi yakın ulaşım güzel çarşı çok yakın. Batıkent yada Tepebaşı gibi bi yerse oturursanız çarşı ulaşımı zor olur. Eskişehir güzeldir bende gurbetçi sayılırım. Öğrenci ve memur ağırlıklıdır.
ballisutt One-life bilgi için çok teşekkür ediyorum dediğiniz yerlere bakacağım 🙏🏻🌸 siz nereden geldiniz?
ballisutt Pnarferah Nerede oturuyorsunuz oturduğunuz ev nasıl kirası nasıl çıkacaksanız bakabiliriz biz de
One-life ballisutt ben lüleburgazlıyım buraya evlendim babamın görevi için gelmiştik ben kaldım. Hayırlı olsun size de şimdiden güzel bi şehir eminim seversiniz