burcakyerturk bizde 1 ay iyi gittik. 1 ay sonumda gene sikayet geldi. Tetiklendiginde Vurma ve zarar verme davranisi olmasa aslinda sorunumuz yok. Tek problem bunu naisl cozecegiz. Ilac da sifirlamiyor anladigim. Eskiye gore iyi ama cok tetiklenince patlamaya hazir. 0.50 ile devam ediyoruz toz suan yeterli bence, daha fazlasi uyusturur cocugu