Azaltarak değil bir anda kesin. Benim bebeğimde ekransız yememeye başlamıştı doğum yaptım halaları alıştırdı uğraşmamak için kelşmesi de gerideydi ayına göre bir de ekrana bakarken uzun süre ağzında tutuyordu lokmayı resmen hipnoz oluyordu olacak gibi değil bir anda bıçak gibi kestim hiç vermedim ilk zamanlar çok zordu yemedi ağladı ama yemiyo musun in aşağı dedim sandalyeden vermedim yemek sonra o acıkınca kendisi geldi basen de kitaplarla oyaladım şarkılar söyledim çok şükür tamamen bıraktık ekranı hamdolsun