Merhabalar. Bebeğim önceleri hiç tv izlemezdi ama hastalıklar geçirdi, havale geçirdi hiç iyi değildi keyfi de yoktu ben de biraz mutlu olsun diye açtım sonra ipin ucu kaçtı🤦🏻♀️ hiç vermek istemiyorum. Gündüz bir şekilde oyalamaya çalışıyorum ama yemek yerken asla ağzını açmıyor. Bebeği böyle ekransız yemeyip de sonra düzelen oldu mu acaba? Nasıl aştınız bu meseleyi yardıma ihtiyacım lütfen😔 bebeğim daha 14 aylık