Annegibi2006 aylakadin biz bi 2023 de tayin istedik o zaman çıkmamıştı bide şimdi istedik çıktı ama eşimin söylediğine göre çoğu kişiye istediği halde göndermemişler ama istemeyenlerden gönderdikleri de var
mutlulukkkzamani eylulerva kendi memeleketjiz mi yoksa memur falan misiniz gelmişsiniz Bide tanıdık çıkıyorsunuz😁😁
Annegibi2006 eylulerva soğuğu da hiç sevmem ama alışacağız artık beni de o korkutuyor sadece 🥹 yollar falan kapanıyor mu peki kısın ulaşım nasıl oluyor
Annegibi2006 aylakadin aa evet o zaman zor olabilir İstanbul güzeldi ama çok zor bir şehir gerçekten maddi manevi birde bu depremlerden sonra iyice soğuttu beni öncesinde seviyorduk biz yoksa
Annegibi2006 aylakadin aa evet o zaman zor olabilir İstanbul güzeldi ama çok zor bir şehir gerçekten maddi manevi birde bu depremlerden sonra iyice soğuttu beni öncesinde seviyorduk biz yoksa
eylulerva Annegibi2006 köyler de yollar kapanır ama hemen açarlar pek sorun yaşamıyoruz Doğubeyazıt içi güzel yanı merkezde oturuyoruz
Annegibi2006 eylulerva eşim muhtemelen merkez çıkar diyor evli ve çocuklu olunca genelde merkeze veriyorlarmış ama tabi belli olmaz yine de ev kiraları nasıl peki
teacherikizannesi Annegibi2006 bizde evli ve çocukluyuz ama patnos çıktı.( 3 aylık ikizim var hatta). Yani ona bakılmıyor bnce yine de bilmem tabi inş merkez çıkar