Annegibi2006 ağustosta beri ağrıdayım sosyal aktivite yok öyle oyun alanı bir tane bir yer var bizim henüz 1 yaşına girdi şuana kadar götürmedik reyline diye bir yer açıldı oranın oyun alanı büyük ve temiz diye duydum kendim gitmedim
Avm yok
Lojman konusunda şuna yapımı devam eden kışın biter söylemi olan 80 dairelik lojmanlar yapılıyor ama bekleyen baya insan var biz 10 katlı tokilerde yaşıyoruz çok fazla toki konutu var konum olarak ben memnunum ortamı güzel jandarmaya yakın olduğu için jandarma personeli daha çok var yaşayan bizim bina da 5-6 polis var ama tanışıp sohbet etmişliğimiz yok gördüm sadece sitede park olmasına önem gösterin bizim için nimet oldu çünkü çocuklar kış uzun evde kalınca güzel havada hemen çıkarıyoruz çocukların da en güzel sosyalleştiği alan bence park oluyor ağrı için