ysule tadıma başlarsanız suya da başlayın bence. Ben veriyorum 3 ay 10 günlük gün aşırı ya da aklıma geldikçe kaynamış ılımış içme suyu. Dr Savan Günay da verilmesinde bi sakınca görmüyor aksine her beslenmeden sonra veriniz diyor. Bazı doktorlara göre bebeğe su vermemek bi orta çağ öğretisidir bazılarına göre öyle olması gerekir. Dr lar bile ikiye bölünmüş durumda.. Versen bi zararı olmaz