D_deniz merhaba 🌸 kızım 26 aylık neredeyse 1 yaşından beri ekran maalesef var. Keşke hiç olmasa ama bize olumsuz hiçbir yanı olmadı. Aksine konuşması hep ayına göre çok iyiydi. Oradan duyduğu kelimeleri hemen tekrar edip söyleyebildiğini farkedince çok mutlu olup daha çok konuşmaya öğrenmeye çalıştı hep. Şuan 4’lğ hatta 5’li cümle kurduğu bile oluyor. Normal sohbet ediyoruz diyebilirim. Yaşıtlarına göre konuşmayı gerçekten çok iyi. Bu tarz şeylerin biraz genetik olduğunu düşünüyorum çok dert etmeyin konuşmaya teşfik edici oyunlar, oyuncaklar alarak sevdirebilirsiniz. Şarkı söylemek dans etmek çok iyi geliyor. Her çocuk kendine özgü unutmayın 🌿