D_deniz inşallah dilediğiniz gibi olur 🥹 benim 2 çocuğum var, 1 taneyken yine az çok vakit ayırabiliyordum ama ikinci oğlumla beraber nerdeyse vedalaştım diyebilirim 😢 abisinin aksine zor bir bebek. Ama inanıyorum ki bu zamanlar da geçecek. Ve şu an kendimizden çok ödün veriyor olsak da ilgili anneleri olduğu için çok şanslılar. Bize de sıra gelecek arkadaşım 🥰