forumgurmesi Bu ay bende saldim. 3 yıl önce Kızımda olan her şey kendini tekrarlıyor. Benim de adetlerim çok düzensiz 2 ayda 3 ayda bir falan oluyorum doğumdan beri Sadece bir kere 30 küsür günde bir oldum. Kızımda da 3 Mayıs’ta adet olmuştum tabi Geç döllenme olduğundan Doktorum 18 Mayıs’a çekilmişti o zamanlar şans gibi bu ay da 3 Mayıs’ta oldum. O zaman da Rüyamda görmüştüm öyle test yapmıştım. Komedi gibi geliyor banada bu sabahta pozitif test yaptığım bir rüya gördüm 😂 Korunmasız geçen bir ay oluyor benim için eğer ki böyle devam ederse kızım da 8 Haziran’da test yapmıştım netlestirip babalar gününde eşime söylemiştim. Olursa tarihi tekrarlayacagim. Kızım 27 aylık şuan, olursa 3 yaşında olacak. Kendi kendime gelin güvey oldum 🤣 bu aralarda şeyi fark ettim bir dönem arka arkaya doğurduğum kim varsa şu an ikinciye hamile ya da bebek düşünüyor Ben de o kervana girdim. Ayyy çok sevindim senin için , Normal şartlarda Ben biraz daha istemiyordum ama bir cesaret heves geldi dedim bu ay deneyeyim.