Merhaba sizlerle paylaşmadan edemedim, bugün kontrol amaçlı kadın doğum doktoruma gittim, 10 haftalık hamile olduğumu öğrendim :) Varlığından bile habersiz olduğum bebeğimin kalbinin atışını duydum. Sabahtan beri şokunu yeni atlatıyorum. 26 aylık kızım var. Pcos hastasıyım, 1 ay adet olur 2 ay olmam genelde. Ve vücudum hamileliğe en ufak tepki vermiyor yani aklımın ucundan geçmezdi hamile olabileceğim. İlk bebeğimi de 7 haftalıkken öğrenmiştim.
İkinci bebeği zaten istiyordum ama bu planladığımdan bir kaç ay erken oldu :)
1 aydır çok ağır grip anlatıyorum, bir kutu antibiyotik bir kutu soğuk algınlığı ilacı içtim, umarım bir zararı olmaz bana şans dileyin olur mu.🤍
Gebeliğini benim gibi geç öğrenip ilaç vs kullanan oldu mu?