Benimde 3 kızım var en küçüğü 7 aylık ben hepsinde yürüteç kullandım hiç bi zararını görmedim üçünde de 4 buçuk aylıkta başladım kullanmaya çok iyi oldu ben iş yaparken çocuk da arkamdan geziyor sürekli yanımda oluyor tehlikeli diyenler olmuş ama ben bi tehlikesini görmedim diğer 2 kızım biri 10 aylıkta diğeri 11 aylıkta yürümeye başladı darısı en küçüğüne inşallah