Nevrie hiç gerek yok bence toplum baskısıyla hadi alayım dedim sipariş verdim sonra eksik parça geldi iade ettik bi daha da vermedim sipariş iyi ki almafım dedim bi eksikliğini gmrdmedik yani gerçi ilk çocuğum sürekli onunla ilgileniyodum belki ikinci çocukta oyanlansın diye alınabilir bilemedim