eda010 Benimde bebeğim 9 aylık ama hamile olmaktan korkuyorum daha çok erken çünkü şuanki bebeğime tam yetemiyorum bidaha olursa ona nasıl yeterim
Abcdef eda010 ilk defa 7 gün gecikti benim de hatta bugün biraz kanama da oldu ama yerleşme kanımı regl mi bilemedim kan verdim 1.41 çıktı negatif mi kesin
elnare952_ ebruxy doğumdan iki ay sonra oldum evet her ay aynı gün oldum bugünde kan verdim 38 den 20 duş muş yine 1 hafta sonra gel dediler
ebruxy elnare952_ Yaaa ben geçen ay oldum doğumdan sonra ama bu ay olmadm kanda bişe çıkmadı ama korkuym sezeryan doğum normal mi acabaa