ellfa Adetim 20 gün gecikti bel ağrım karın ağrım ve göğüs ağrım var ara ara bir kızım var 18 aylık hamile değilimdir insaAllah çünkü eşim korunuyor ve kızım aşırı hareketli ve yaramaz hamile olsam nasıl baş ederim çok korkuyorum
elnare952_ agustosbocegimm1608 bende 8 gün oldu gecikeli oğlum 5 aylık 6 gebelik testi denedim altısıda pembe cizgi cıktı pozitif dün saglık ocagında kan verdim daha cevab cıkmadı çok sabırsızım sizce hamilemiyim
agustosbocegimm1608 elnare952_ tek cizgi mi cift mi benimde 13 gün oldu gecikeli dün test yaptım negatif cıktı ama bir hafta daha beklicem gelmezse kadın doguma gitmeyi düşünüyorum
elnare952_ agustosbocegimm1608 çift çizgi çıktı altısıda oğlum beş aylık kucağıma alınca sırtım kasıklarım ağrıyor altısıda yanılta bilirmi
elnare952_ agustosbocegimm1608 yok bugün sağlık ocağına gittim iki gün önce verdiğim kan reddedilmiştir
eda010 Benimde 20 gün geçikti 5. Gününde evde test yaptım sonra Bikaç gün sonra da kan verdim yine birşey çıkmadı bizde de eşim korunuyor ama çok korkuyorum ve hala adet olmadım