Dmt-01 Tortuma taraf giderseniz yol boyu su otogarın oralar kalor tepesi erzincan yolu vs çok güzel yerler var aslında yeter ki bulmak isteyin eşimle arkadaşlarıyla sürekli pikniğe gidiyoruz birde sanayiden sonra bi köy de sıcak su havuzu var kışları gider otururuz etraf kar da olsa su sıcak olduğu için ısıtıyor özelde olan yada mesire alanı olarak geçen yerleri pek tercih etmiyoruz çoğunu denedik ve memnun kalmadık tek mesire alanı ço güzel temiz diyebileceğim kalor var oranın da yolu çok bozuk