Merhaba arkadaşlar tayinimiz erzuruma çıktı.Orda yaşayanlar nasıl memnun musunuz.Kendim hemşireyim büyük ihtimalle şehir hastanesine verirler diye düşünüyorum.Küçük kızım var kreş imkanları nasıl,lojmanda kalan var mı ya da kiralar nasıl bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler 🙏🏻