Gzd3264 hersey var derken 😀 valla çok da bısey yok aslında yemek kültürü yok gezılecekyer kısıtlı eee çocukla çıkıp bır kafeye gıtsen oyun ablası vs yok oyun alanı yok bır kavyer dışında ve gerısınde çok phalı bence bende ıstanbuldan gelın geldım annem buralı benım mesela şuan ordudan donuyorum Ordu gezme açısından çocuk açısından daha guvenlı ve güzel ya ben bayıldım Ünye’de kaldık valla Trabzon’a göre karşılaştırdım mükemmel geldı bana 🤣 tabiki tercih meselesı