gulezer Üzülme kuzum sosyal olarak olanaklar fazla çocuğun varsa sıkıntı yaşamazsın deniz kenarı bütün ilçeleri nerdeyse kafan attımı sahile in hava al çayını iç. Havaalanı da işlek çoğu ile uçak var gelip giderler imkan oldukça ailen. Umarım seversin olumsuz düşünürsen mutlu olman çok zor canım eşlerimizin mesleği bu alışmak zorundayız maalesef. Bende 3 senedir Bursa dayım aileme çok uzak ama alıştım artık ucuz bilet bulunca hemen alıyorum senede 3 4 kere gitmeye çalışıyorum