yunusderintemel AlparslanMom61_ ablamın bebeğinde de vardı hatta hamileyken doktor görmüştü böbrek damarında genişleme var diye doğduktan sonra ateşlenme enfeksuyon Felan oldu hastanade yattı. Bir tarafında çift böbrek olduğu anlaşılınca organ alma olmadı lakin bir kapaklı bir açık ameliyat oldu 21 aylık oldu bebeğimiz şimdilik. Doktorlar bu onun normali dediler.
yunusderintemel AlparslanMom61_ birde hamileyken kendi kendine düzeleceğini söylemişti ama farklı bir sorun olduğu için amaliyat gerekti. Umarım sizde durum öyle değildir. Bizimki çok düşük olasikli olaylardan. Bolca dua edin sağlığına çabucak kavuşur inş.
zynprvlfsn benim bebeğimin AP çapı 7 mm di, sonradan 5 mm düştü, Dr takip edelim korkulacak bir değer değil dedi.
endoplazmikretikulumiste AlparslanMom61_ hayır idrar yolu enfeksiyonundan koruyor sünnet ilk 2 yıl eğer temizliğe dikkat edilirse . İdrar yolu enfeksıyonu böbrek genişlemesi olan kişilerde böbreğe sıkıntı verebiliyor önüne geçmek için sünnet tavsiye ediliyor