AlparslanMom61_ hamileliğimin 5. ayında doktor bebekte böbrek genişlemesi var demişti sonra riskli gebelik diye perinatolojiye yönlendirdi gebelik boyunca takip edildi. Şuan oğlum 22 aylık doğduğundan beri çocuk nefrolojiye takipliyiz. En son geçen hafta gittik sağ 10 sol 26 mm. Sintigrafi ve sondalı film istedi bu hafta onun için gün alıcaz bakalım sonuca göre bi yol izlicez. Bizimki büyük ihtimalle genetik. Çünkü annemde, abimde, kardeşimde ve yeğenimde de var. Yeğenim 6 yaşında 2 kere ameliyat oldu hatta birini geçen ay oldu 10 gün sonra kontrole gidecek bakalım sonuç ne olacak 🤷 bir çok hastada 3 yaşına gelince geçiyormuş, bazıları da kalıyor işte inşallah sizinki de bizimki de zamanla düzelir 🤲