minnakkofte evet bende öyle düşünüyorum ilk çocuk acemilikte vardı yani, neden ağlıyo, neye mızırdanıyo vs vs anlamak zaman almıstı. büyümedi mi? büyüdü.bölük pörcük uykular geçmedi mi geçti. en fasla 3 sene sıkıntı daha yasarım sonra gecer büyür diyorum