11F-R-F3 iki oğlum var, aralarında 3.5 yaş var. En zor olan yenidoğan dönemini yaşamadım bebeğim 82 gün yoğun bakımdaydı ama eve çıkınca da zorluk çekmedim. Abisi çok güzel ilgilendi oynattı, şimdi beraber oynuyorlar tabi arada kıskanmalar vs oluyor ya da oyuncak paylaşmama ama ikisi birlikte çok güzeller. Küçük olan gidip abisine sarılıyor, öpüyor. Abisi gıdıklıyor güldürmeye çalışıyor vs. Diğer pürüzler de tadı tuzu aslında.